У Боратині представили свій бренд (ФОТО)

На Волині розроблено фірмовий знак об’єднаної територіальної громади – Боратинської – у рамках проекту BrandVille студії Logogo (місто Київ). Цікаво, що натхненником участі в ньому став… баївчанин, молодий та ініціативний депутат Анатолій Левчук. Адже, крім «столичної» та Промінської, до складу нового об’єднання увійшла й Баївська сільська рада. 

«БорАтин. Сила об’єднаних громад» – так звучать бренд і слоган до нього. Кольори – зелений, оранжевий та блакитний – символізують кожну з об’єднаних територій, відповідно – Промінську, Боратинську та Баївську.

- Ця робота була для нас викликом, бо треба було знайти спільне для всіх сіл, які об’єдналися. Це, зокрема, рекреація, наближеність населених пунктів до водойм, культурне й історичне нашарування, спортивний туризм. Також – соціальна політика, орієнтована на комфорт, безпеку та підтримку мешканців, – розповів шеф-дизайнер студії Logogo Тарас Доненко.

Спеціаліст із проектної діяльності та співробітництва Анатолій Левчук, який, до слова, працює у згаданій ОТГ, не приховав мети втіленого:

- Спершу ми з однодумцями виграли конкурс для села Боратин, але згодом вирішили розробити логотип для всієї громади. Адже потрібно розвивати не тільки її інфраструктуру, але й ідею об’єднання жителів довкола однієї  спільної символіки. 

Його ініціативу, хоч і після певних сумнівів, підтримав очільник громади Сергій Яручик. Адже це – новий досвід для цієї території, попри те, що її здавна вважають чи не найуспішнішою та найпрогресивнішою в Луцькому районі та за його межами.  

- Хоч я сам родом із Новостава, але таки підтримав ідею саме цього логотипу, як і депутати-мешканці приєднаних до нас населених пунктів. Наша сільська рада в повному об’ємі профінансує тиражування сувенірної продукції, аби вона потрапила в кожну сім’ю, в кожну хату. Це буде своєрідна інформаційна атака задля просування бренду, – пообіцяв Сергій Олександрович.

Поки ж охочі змогли взяти собі на згадку окремі її зразки – блокноти, магніти, значки, виготовлені спеціально для презентації коштом місцевого спонсора. У перспективі жителі 12-ти населених пунктів громади матимуть і фірмові вказівники вулиць на будинках, відповідно до своїх кольорів. 

Присутні також висловили сподівання, що новий бренд з часом буде запатентовано на державному рівні.

Світлана ЗОЗУЛЯ. Фото автора.

keyboard_backspaceПовернутись
insert_invitation22.05.2018
remove_red_eye129 camera_alt0
Залиште свій коментар
check
Топ-новини